سلام و درود برهمگی
توروخدا حلال بفرمایید این حقیر رو
باورکنید نوشتن داستان سخته و طول میکشه
بابت تاخیرهای گاه و بی گاه هم پوزش میخوام ولی الان اگه خدا بخواد درخدمتم
با یه داستان دیگه
داستان های جلد اول داستانم کم کم داره تموم میشه
دعا کنید زودتر بتونم چاپش کنم
![]()
خیلی مخلصم دوستان
با حق
برین ادامه....
خاطرات خط خطی...ما را در سایت خاطرات خط خطی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 9