دل...

خرید بک لینک
دلم گرفته است...!

یا دلگیرم!

یا شایدم دلم گیر است...!

نمیدانم...!

الان اصلا فرق بین این ها رو نمیفهمم...!

فقط میدانم دلم یه جوری شده...!

جوری که مثل همیشه نیست...!

الان...

غصه های خودم و خودش که هیچ...

غصه های همه عالم شده غصه ی من

...................

دلتنگی همیشه نبودن نیست..

گاهیی دلتنگی بودن کسی است که دیگر حواسش به تو نیست

.....................

فاصله ها هیچ وقت علاقه را کمرنگ نمیکنن

فقط دلتنگی را قرمز تر میکنن

 من اینجا دلتنگ

نوشته شده در سه شنبه سیزدهم تیر ۱۳۹۶ساعت 19:24 توسط یگانه | |

خاطرات خط خطی...

ما را در سایت خاطرات خط خطی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 23 تاريخ: يکشنبه 25 تير 1396 ساعت: 12:58

صفحه بندی