همونجاست که باید بلند شی و بگی توهم نزن!
زمان و همه چی دست خداست........خدا بهترینو برام میخواد...
پس قراره منم بهترین پرشمو انجام میدم...
گوش بده...قشنگ گوش بده:
بهترین...بهترین....بهترین پرش!
بهترین

نوشته شده در یکشنبه بیست و سوم آبان ۱۳۹۵ساعت 22:11 توسط یگانه | |
خاطرات خط خطی...ما را در سایت خاطرات خط خطی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 8