...
(متن بالا رو از پیج مشاور جون کش رفتم بقیه ش کار سلول های خاکستری مغز خودمه)
به روزگار دقت کن ببین خودش داره یادت میده که همیشه میشه امیدوار بود.فکر کن بعد طوفان باز خورشید نورافشانی میکنه.ببین بعداز طغیان بازهم ساحل آروم قشنگ میشه.ببین بعد از قطع شاخه ای از درخت شاخه ای دیگه باز رشد میکنه....
اگه خدا بهت گفته اشرف مخلوقاتی اگه بهت گفته توانایی هات از همه بیشتره پس قطعا اگه خورشید باز هم میتونه بعد از یه روز طوفانی دوباره نوافشانی کنه،تو بی شک میتونی بعد از زمین خوردن بلند شی.اگه گل دوباره بعد از خم شدن ساقه اش میتونه دوباره صاف و تروتازه شه مطمئن باش تو خیلی بهتراز اون بلدی بعد اینکه یکم کمرت خم شد دوباره صاف وایسی و از ته دل بخندی...چون تو از همه ی دنیا بهتری!
گریه کن اشکالی نداره.آسمونم اگه گاهی گریه نکنه جهان بهم می ریزه ولی سیل نشو چون اونوقت دنیاتو داغون میکنی.خسته شو اصلا مهم نیست.قلبتم اگه بین کارش استراحت نکنه ماهیچه هاش از بین میرن ولی رها نکن چون اونوقت برا همیشه همه چیزو از دست میدی.آره...قلبت استراحت میکنه ولی وای نمیسته چون اگه وایسه دیگه نمیتونه دوباره کار کنه......
حق داری ناراحت شی...
حق داری گریه کنی...
حق داری فریاد بزنی...
حق داری خسته شی...
ولی هیچ وقت حق نداری ول کنی!
#رها_نکن

خاطرات خط خطی...
ما را در سایت خاطرات خط خطی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 8