
نمیدانم چرا اصولا مردم آزاری در وجود ما نهادینه شده و چرا کلا گاه کودک یا به عبارتی کرم درونمان به تب و تاب میوفتد که یکی را مورد حمله قرار دهیم اما هرچه که هست قطعا نخواهید توانست تفکرات شومتان را علیه قشر فلک زده ای از جماعه بنام معلمین محترم انکار کنید...طبق تحقیقات ثابت شده این نوع مردم آزاری یا درواقع معلم آزاری از قدیم الایام بسیار شایع بوده و هست.چرا که این گونه بس مفرح تر،جذاب تر و "عقده خالی کن"تر است.از انواع بسیار مرسوم معلم آزاری،قرار دادن سوزن یا در نهایت بی انصافی پونز درست در نشیم...
ادامه مطلب