یک نوشته ی کاملا هول هولی به عنوان داستان سوم شما آنچه این سواد خفیف بنده مرکتب شده را به بزرگواری ببخشید (جمله ی بالا سرقتی از استاد خوبم امیرعلی نبویان!استادجان شرمنده...) لطفا تشریف ببرین ادامه ارادتمند... xa0...